My head is on fire, but my legs are fine,

Tjo balobas!! (whut?)

Jag är på absolutaste toppenhumöret just nu, äääger.

Dagen har spenderats på GRS, teori och hopplektion. Red Lamento, underbaraste killen, skulle kunna ta med honom hem!! Eftersom jag knappt hoppar just nu på hemmaplan så tyckte jag det gick skitbra, så jävla nöjd!! Å att våran ridlärare säger att jag rider honom jättebra och vi passar ihop gör ju inte mitt humör mindre dåligt, sååå gláááá! Älskipälski. Taggar nästa veckas träning inför Erik Berggren med Lammis!

 

Annars utan på hästfronten då? Jo de glider, kom hem för en timma sen och nu ska jag duscha av mig lite å sen moppa iväg till Årsunda och vara Malte-vakt! Myyyspyys. Hooeers borthers fron another mothersss.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0