När jag går ner för dig,

Tjohejsan. Blev väckt runt 10 imorse, utvilad!

Runt 11 åkte vi till Årsunda, käka frulle, lämna hunden å åkte till Valbo.

 

Fick med mig en keps, en skjort-väst/linne (?), tjockismyströja, smycken, klädställ & gajlar. Väldigt nöjd tjej, skulle behövs nya ridbrallor å ridvantar, men de får blir nästa gång!

 

När vi var klara så åkte vi direkt till Gävle å hälsa på farmor inne på sjukan och prata lite med henne. Sedan hemåt.

 

Sedan jag kom hem har jag monterat upp klädställningen, hängt upp massa kläder å gjort om lite här inne. Så nu är de lite mer personligt om man säger så, men inte klar på långa vägar!!

 

Långt inlägg.. Tänkte nu kika lite 90210, sen sova, tidigt ikväll och lugnt. Men har fullt upp imorgon å på söndag så vilar upp mig tills dess! Pusssis.


Innan & efter. Har lagt till ganska mycket och plockat bort lite. Kan visa lite mer bilder imorgon hur de ser ut nu. Å så en trött Malte på det. Super.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0