Niggalips, och sylt.

Blev Moppe till Ica igår, var för kyligt för att gå, fast de var ju inte varmare att åka moppe för den delen heller, haha..

 

Blev kvar här sen, laga mat, blekte håret, gjorde kladdkaka, kolla tv osvosvosv. Mycket mys.

Magda stack hem 2, somna vid halv 3, vaknade igen tjugo i 3 av att Simon ringde, somnade igen men sen hörde jag Simon utanför tio över 3 så släppte in honom, han pratade konstant i en timme, kollade på klockan sista gången halv 5 så somna väl strax efter det. Å MIN KLOCKA RINGDE 6, FUCK LIFEEEE..

 

Var bara upp å hoppa och dra sig till jobbet. Pinade mig igenom de med massa dryga barn som också var där, arg tjej. När jag slutat så hade Simon vaknat, fuck him, så han var fortfarande kvar här en liten stund när jag kom hem.

 

Kom hem nyss från M&M och har firat min morbror där. Nu är jag så extremt trött, men ska hålla ögonen öppna tills jag käkat sen är det godnatt, hoppas på så tidigt som möjligt. Håller på å somnar nu. Trötttttt. Puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0