Sometimes it seems like you really don't need me after all,

Finns så mycket som kryper i min hjärna just nu så jag vet inte ut eller in. Vad man ska göra och vad som är bäst och inte, om vad man mår bäst av och inte, hur man egentligen känner och inte. Massa grubbel bara, sånna dagar ska man väl ha också.

 

Iallafall så har jag som sagt spenderat dagen med Magda. Har bara chillat hos henne och gjort "egen" glass, haha vi är awsome. Mittemellan åkte vi å tog in hästarna å sedan tillbaka för att chilla vidare. Väldigt lugn och skön kväll alltså!

 

Kom hem för ett tag sen och ska sova nu, stört trött och därför ska jag lägga mig nu när jag ska upp i tid imorgon tydligen. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0