What do i stand for, Most nights i don't know anymore

Hai. Spenderade gårdagen med Magda, först långtur till Hedåsen på hästarna och sedan mys här hemma. Åsöm.

 

Idag har jag varit ute i Årsunda och ridit Promsi. Gick sådär, jag har åkt på en väldig smärta i ryggen och vet inte vart den kommer ifrån. Får hoppas på att de bara är träningsvärk eller en överansträngning som går över. Känner mig som en gammal kärring som inte kan böja sig.

 

Nu sitter jag i rummet och fryser som sjutton, har vridit upp värmen och nu ska jag hoppa in i duschen.

Ikväll blir de lugnt, brist på pengar gjorde dagen lite mindre kul för mig, annars hade jag nog tillbringat kvällen i Uppsala eller Gävle, men så kan det vara, med tanke på ryggen så mår den nog bäst av att ta de lugnt så de var väl lite tur i oturen (försöker se de positiva i de extremt negativa, haha..).

Nej nu fryser jag ihjäl, in i varma duschen! Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0