En funderare..

Har börjat med UF i skolan, man får dock välja mellan UF och PA som är ungföretagande och projektarbete.
Är inte ett dugg intresserad av att driva ett eget företag och har heller inga idéer så har valt projektarbete..
 
Så eftersom man måste skriva och fördjupa sig inom sin inriktning så bollar jag mellan att skriva om utvecklingen för hästen genom igångsättning från vila eller att skriva om min fysiska utveckling om jag börjar träna styrka och kondis. Hur min fysik som ryttare förbättras alltså.
 
Tror nästan det andra alternativet är bättre, mest för min utveckling och att jag får en helt annan synvinkel på de hela med tränandet och blir bättre på det, eftersom jag helt klart är lataste människan någonsin.. 
 
Vi ska ju ha bestämt oss inom denna vecka, så jag ska fundera på det. 
Jävligt ointressant inlägg men dessa funderingar pågår i mitt huvud just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0