Försöker se livet positivt.

Haha tycker en sak är komiskt, var in på "hästbloggen" och kikade.
2:a Juni gjorde jag ett inlägg, om hur jävla underbart jag hade det och hur detta skulle bli helt klart den roligaste sommaren när de gällde hästandet, hade sån positiv energi, var så extremt glad över allt jag kämpat för äntligen hade lönat sig.
 
Nu, två månader senare, har jag förlorat allt som jag var glad över. 
Proom som jag hade så underbart roligt med och utbildade och utvecklades med, lämnades tillbaka för hon hade inte råd att ha kvar henne, kände att allt rasade. 
Jag blev sjuk, Fella fick stå, när jag skulle ta tag i ridandet så var hon skadad. 
Allt jag bokstavligen kämpat för försvann upp i rök. 
 
Försöker som fan nu för att hålla den positiva energin uppe. 
Jag är glad över att kunna rida Fella, men hon är en häst man bara glider med på, hon kan allt, det är hon som kan träna mig, men för de behöver jag en tränare, de har jag inte råd med och mina föräldrar ställer ej upp med pengar. 
Kan inte komma någon vart på henne alltså, behöver en Proom, hon var verkligen perfekta låna/hjälpa till-hästen. 
 
Fan så tråkigt att de blev som de blev, blir otroligt nere av att tänka på detta.
Ska kämpa på, hålla humöret uppe och hoppas på (se till) att allt blir bättre. 
 
Nu vet ni, hästnörden själv har inte ens en häst att rida, jävligt roligt. Peace.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0