Jag är en väldigt trött människa, hur ska jag orka skolan..

Häj.
Igår tog jag och Simon de lugnt hemma hos honom framför film, mys.
 
Idag blev jag väckt av att han kom hem från tandläkaren, sisådär runt halv 11, jag var död.
Upp och slängde på mig ridkläderna, insåg att skorna blev kvar hemma, FUCK.
Så var upp och mötte J i stallet och hon visade vart allt var osv, blev inge provrida men de skulle nog gå bra ändå.
Så på onsdag åker jag dit och tar första turen ut på ena hästen, ska bli spännande!
 
Drog sedan hemåt och vidare till Julia.
Hängde där ett tag innan jag åkte hem igen, å nyss var Simon hit en sväng innan han åkte iväg till jobbet.
Nu, håller jag på att kissa på mig, så ska avsluta detta och sedan sova. TRÖTT. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0