Just say Peace and Love, fuck the rest.

Hai pluppisar.
Idag och igår red jag Fella, helt galet vilken träningsverk jag åkt på, kan knappt sitta på rumpen, smärtis.
Sånt man får leva med när man inte ridit ordentligt på 2-3 veckor, klagar icke, är bara glad att få vara igång igen!
Hon har varit piggelin båda dagar, igår blev de galoppintervaller och idag dressyrpass på banan, blev fett taggad efter att kollat OS-dressyren idag, haha, å Fella kan ju en hel del också, provade galoppiruetter på skoj på slutet, kunde hon ju hur lätt som helst, galet ridpass alltså. 
Loooove.
 
Simon var förbi här en svängom också innan han åkte till jobbet, både igår och idag, trevlans.
Ska kika några gossipgirlavsnitt nu innan jag ska sussa, väldigt trött jag.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0