Livet är bra underbart

Halihalå.
Fredagen, började underbart, hur den slutade vill jag inte ens tänka på, jävligt dumma saker hände iallafall.
Var hemma runt 6 på morgonen efter en timmes promenad, inte alls glad vid det laget.
 
Vaknade runt 1, steg upp, dog i soffan, kl 5 klev jag in i duschen och åkte sedan iväg till Årsunda.
Där bjöds de på middag och sedan åkte vi iväg till Gävle för biomys med Simon, ja jag bor på bion.
 
Idag har vi inte gjort så mycket, käkat frulle och tagit de lugnt, är hemma nu och ska duscha å packa ridkläder (imorgon ska 2 nya medryttarhästar kikas på och ev ridas, GLAD) och så sover jag i Årsunda.
 
De negativa som händer just nu rör mig inte ryggen, orkar inte bry mig eller lägga energi på det, för de händer så mycket positivt just nu som jag lever för, samtidigt som jag har underbara människor omkring mig! Love.
 
Onsdags - Bilbingo;
 
 
 
Torsdags - Bio, Salongen hade blåa stolar, fanns en röd, självklart satt jag i den och var superröd;
 
 
Fredags - Gävle, Sandviken, bilden visar en extremt djupsovande kille på seg efterfest; 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0