Ny design!

Sådär, suttit i en ynka halvtimme och fixat denna sketna blogg. Är inte alls nöjd, men det får duga tills jag tar tag i det nästa gång. 
 
Ska kanske ta å uppdatera er lite också.. 
Jag har besökt mitt tredje hem, dvs bion, tre gånger på de senaste 6 dagarna. 
Alltså i torsdags, lördags och så idag, jag kanske snart kan flytta in där. 
 
Annars har jag hängt med Julia, umgåtts med min pojke i Årsunda, åkt lite bil, ridit lite häst..
Hm, ja så har min helg sett ut, inte alls pjåkig alltså, sista sommarlovshelgen någonsin, fyfan så sorgligt.
På torsdag bär de av till skolan igen, sista året på gymnasiet, ÅH vilken ångest. 
Okej, släpper det, tänkte kikar lite Cougar town nu, sedan sussa. Ha de bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0