Uppdaterar er lite.

Jäklarns vilken helg, den har bara susat förbi alltså.
Blev lite segt strandhäng i Årsunda i fredags, onyktert blev de också, men fan, de sög.
Träffade dock på lite saknat folk, de är alltid fint.
 
Lördagen spenderades också i Årsunda, med min pojke å hans polers, blev ett gäng som hade de mysigt.
Onyktert ännu en gång, far runt lite här å var och hamnade i sängen runt 4, trött!
 
Gårdagen tog jag de lugnt, RED Storm, så underbart att vara uppe på hästryggen igen. 
Funderar på om jag ska släpa arslet till Årsunda och rida Fella en sväng nu när hon är bättre.
Skulle nog sitta jävligt fint de, eftersom de blir en väldigt slapp måndag. 
OOOh vad jag inte längtar till skolan, ska försöka få dessa 2 veckor att gå otroligt sakta.
Wish me luck. Peace.
Tisdags, HAHA;
 
 
 
Onsdags;
 
 
 
Fredags;
 
 
 
Lördags;
 
 
Söndags;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0