Ja, de är en bil, inte en snöhög

Hallå!
Denna dag började med en hög snö, å där under var min bil, så köttade av allt på 10min och drog iväg. 
Sov bussresan till Globen och sedan köttade vi i shoppen samt kikade på hoppningen & höjdhoppningen.
Fick med mig en jacka och ett par ridbrallor hem, och fortfarande pengar kvar, galet!!
Måste tillägga att några av oss förmodligen hamnar i Expressen imorgon, haha!
 
Bussresan hem var ju vidrig, största köerna, extremt mycket snö, gasgalen busschaufför.. 
Som tur kom vi fram iallafall, väl i Sandviken var bilen, åter igen, en snöhög.
Köttade återigen och hem kom vi. 
 
Är så pigg just nu att jag försöker komma på tidsfördriv, sitter bla och bleker tänderna nu, haha fråga inte..
Imorn väntas Valbo och fest! Hoppas på att vädret inte hindrar oss. 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0