Livet som levande död

HAHA många som var in här igår, hur kan de komma sig?..
 
Helgen gick undan. 
Blev inge Valbo under lördagen men fest på kvällen, japp, spårade ur och jag tänker aldrig mer dricka alkohol, iallafall inte på ett jävla bra tag. Jag skyller allt på mina dåliga gener och min lilla sprängda hjärna.
 
Igår mådde jag verkligen som jag förtjänade, har aldrig mått så dåligt.
Sov i stort sett hela dagen, träffade Julia en stund och åkte sedan vidare till Årsunda.
 
Imorse mådde jag verkligen inte bra, så blev kvar hemma, hade dessutom glömt understället hemma så skulle frysit ihjäl annars. Men nu har jag laddat upp klart ifrån denna helg, även om min kropp kommer må dåligt ett tag till. 
 
Ja de var väl allt jag hade att tillägga. Eller nej, älskar alla dömande blickar jag fått på resecentrum och bussarna ♥ HAHA så roligt, ser ut som folk ser mig som en levande död. I was, haha okej vi hörs. Bye!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch det var ju inte så farligt, det händer alla någon gång! Du är ju 18 år, då får man spåra ibland!


2012-12-03 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0