Nyser mig igenom livet

 
Goddagens.
Hemkommen från Valbo med mina homies, ett jäkla springade har de blivit.
Fick med mig lite smått å gott hem men inga skoooor som jag så mycket behöver. Alla mina klackskor har närmligen gett upp livet, eller snarare klackens sula har gett upp på dem. Väl använda kallas det.
 
Sitter hemma i sängen igen, död, snorig, hosta, ont i halsen, listan kan göras lång. SJUK är en sammanfattning. 
Men jag hoppas kunna bli bättre så jag kan överleva nyårsafton och resten av livet. 
 
Resten av kvällen är väldigt oklar, snack om bio, men kul att sitta å snora på en biosalong i 2h? Njae. Visar sig. Hale göttans.
 
Lite random och gosig bild på mig och gamla gingerfrukten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0