Radioactive

Hello there.
Veckan har gått så stöööört fort! SKÖNT var ordet.
Dagen har bestått av bla dressyrlektion inriktat mot våran hästskötarexamen. Efter att inte ridit på 2-3 veckor var jag helt slut efter 20min + mensvärk. Lovely. Så nu känns benen som spaggetti. 
Angående hästandet sitter jag och väntar på ett mejl som ska komma, har förmodligen hittat den perfekta hästen att rida, annars har jag en rätt hyffsad som reserv. Sån beslutsångest!! Hatar att väntaaa.
 
Annars har jag tillägnat dagen i grodan, med Julia som pilot. 
Blev spontanbio, Twilight för andra gången, fortfarande lika arg när man blir lurad, haha.
Sen fick ju vi självklart motorstopp 3ggr och åkte mot rött, HAHA, livet ♥
 
Äntligen nedbäddad i sängen och ska sovaaaaaa. Hörs!
 
 
Stötte på en härlig trafikant idag påväg hem fårn Högbo. 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tips! I dagens lucka kan du vinna din favoritprodukt från Youtopia! :D
http://adaras.se/2012/december/lucka-8-vinn-valfri-vara-fran-youtopia.html#comment

2012-12-08 @ 22:32:52
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0