Tråkigt/Arg/Tidsfördriv/Less/Dö/För/Er/Som/Bryr/Er

Har du någonsin sovit på ett badrumsgolv?

Har väl hälsat snällt på några stycken men inte sovit kvar. haha..

Vad ser du fram mest emot inom de närmsta sju månaderna?

Måste säga körkortet (om jag lyckas ta det dvs)!

 

Finns det någon som hatar dig?

Haha finns folk till allt, så jovisst de tror jag.

 

Har du nånsin sovit på ett sjukhus?

Nej, aldrig skadat mig eller liknande, förstår dock inte hur det är möjligt?

 

Vad irriterar du dig på just nu?

Livet.

 

Nämn en sak som irriterar dig riktigt mycket?

Vårat hus. För öppet, för långt ifrån civilisation, för tråkigt.


Om du skulle köpa en hund eller katt, vad skulle du döpa den till?

The flying hot dog.

 

Blir du nervös när någon säger att dom måste prata om någonting med dig?

Kan bli nervös men även orolig och nyfiken. Beror lite på vilken person de kommer ifrån.


Är du en organiserad person?

Skolan = Nja, Hemma = Nej, Stallet = Ja.


Betalar du oftast med kontanter eller kort?

Båda används flitigt, för flitigt.

 

Vad gör du när du är trött?

Säger "Är man trött på livet eller? - Ja de är man" Sen går man vidare.

 

Hur länge bör två personer vara tillsammans innan förlovning kommer på tal?

Alla gör väl som de vill, men ingen stress.

 

 

Finns du alltid där för dina vänner?

Försöker vara det så gott de går.

 

Har du någonsin känt dig utbytt?

Every day.. Peppapeppa


Vet du vad du vill jobba med i framtiden?

Jag har inte en jävla susning, fick intresse för trav men det har svalnat nu. Hästsport är för dyrt, krävande och de flesta som lyckas brukar ha de mesta serverat när de föds (nu säger jag inte att alla har det) men de flesta. Och min familj är inte i närheten av det, har inte tillräcklig motivation för att börja från 0... Så jag vet inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0