Teenager posts, i brist på bilder,

Lovet börja bra, har knappt varit hemma något under helgen, vilket har varit skönt.

 

Idag blev jag väckt klockan 10 (tröttheten börjar komma smygande) och sedan åkte jag å Simon iväg till Valbo en sväng. Kollade lite på skor men finns fan inga som jag vill ha, vill ju ha mina converse ju.. Satan.

 

Åkte till stallet direkt när jag kom hem. Red Storm och Dakita. Snorhalt ute, Storm var rädd för allting så höll på att halka omkull och Dakita var så jävla pigg så höll på att halka då också. Blev riktigt förbannad.. Idiot djur.

 

Hemma nu iallafall, duschat å lagat mat. Ska kolla igenom de Big Brother-avsnitt jag missat och sen kolla senare på tv! Min kropp är fortfarande helt död sen i Fredags, så blir tidigt ikväll. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0