Crocodile

Hej! Fyyyyyyfan vad kallt de var imorse, IGEN, så fick skjuts av mamma som erbjöd sig att skjutsa mig och cykeln till Resecentrum. Snäll hon.

Var framme runt tio över 8, så kom i väldans bra tid. Vi jobbade på och fick se hur de funkade, skulle vara klara till 12, blev klar 10.30 typ. Var massa ungar där som hjälpte till så då gick de undan! Väldigt soft.

Var hemma runt 12.20, cyklade som en idiot för de var så jävla kallt. vinter .

Varit med Simon hela kvällen nu, käkat bastat å sånt mys. Han drog iväg för ett tag sedan, tvspel hela natten hos sin bror... Förstår icke..

Jag är så jääävla trött, så jag ska ta och sova om en stund, äntligen får man sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha jag blev utkastad i tre dagar tack vare deras töntiga tvspels idé..

2012-01-26 @ 21:45:47
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0