HATAR PRAKTIK, VINTER, HÄSTAR, ALLT

Jag är så JÄVLA arg.

- Vaknade och var verkligen skittrött, "borde jag åka eller inte?" var tanken. OCH VAD FAN TÄNKTE JAG MED NÄR JAG GICK UPP??

- Bussen var 10min sen imorse (stått 20min i -15° och väntat) Skitkul.

- Red 3 hästar varav en höll på och stegra, en var allmänt korkad och inte fattade ett skit och en röck hela tiden ur tyglarna ur händer på mig, skitont om man höll i hårt och inte var beredd så rycks armarna av.

- Gick till busshållsplatsen och väntade i 20min IGEN, lika jävla kallt.

- Cyklade hem i kylan när jag redan var nedkyld, gick så jävla tungt att jag skrek åt cykeln??? (haha.)

- Hemma sitter alla nöjda och belåtna för de inte varit ute nå och frågar "hur har din dag varit?" FUCK OFF.

- Varit så jävla kallt att jag inte visste om jag ville skratta eller gråta.

HELA DENNA DAG KAN KÖRA UPP SIG I RÖVEN. TACKHEJ.

Märren som gillar att stå på två ben istället för fyra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0