Idag;; Söndag;;

Fick sova ut idag, snäll pojke.

Gick upp runt.. halv 1 kanske. Simon åkte hem och jag övningskörde lilla biten till stallet med mamsen. NU jävlar
har jag koll.


Red Storm på åkern som de äntligen är snö på! Han gick som en klocka och red igenom honom ordentligt, älskar känslan, speciellt när en stor kloss nästan flyger fram för han känns så lätt att rida.

Red sedan Dickan, efter en liten vila sen "insidenten", skrittade ut en stund och travade lite på åkern för hon hade så mycket överskottsenergi.

Efter de så har jag hunnit duscha, käka och varit på salongen å fixat håret. Nu ska jag mysa framför Grey's resten av kvällen. Tjing!

HAHA, Hannas vurpa från i fredags. Lätt roligaste på hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0