Smålandslimpisar

Hai. Sov max 4h inatt, inte okej, så jävla trött när jag gick upp.

Var till Jernvallen och kikade upp mina fötter, mamma trodde de var pågrund av dom som jag får ont i ryggen. Visade sig att jag är sne för jag trampar konstigt med vänster fot så hela höften blir lidande. Så specialbeställde inlägg till skor så får se hur de funkar.

Sen skola som vanligt då, faila matteprovet jag gjorde förra veckan. ASARG, men ska plugga nu och göra en liten del av provet imorgon. Så jävla svårt..

Kom hem för ett tag sen alltså. Så de jag ska göra denna eftermiddag är attplugga in den där jävla matten. Sen somnar jag nog tidigt, sköntis. Hörs.

Fint mä mellis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0