Safe and Sound

Hola amigas (måste vara ett av de få orden man fortfarande kommer ihåg från spanskan i högstadiet, haha tragiskt..)

Var till stallet tidigare idag, red Storm och Dakita.
Storm var skitfjollig när jag red honom så började tappa humöret, sen ville inte Dakita komma in från hagen, så då blev humöret ännu värre, så var hon pigg och odräglig när jag red. Haha åh vad pissed off jag var.. Lingonveckan ♥

Åkte ut å övningskörde dirr när jag kom hem, samma ställe som jag var på med körskolan. Gick sådär, mycket svårare att få till dragläget i våran Grodbil..

Har precis käkat, ska sätta på lite Grey's nu, cyklar sedan vidare för att spändera kvällen hos Magda. Mys. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0