This would taste like heaven

Häj. Fyfan vad jag ska vara trött hela tiden!! Orkaaar inte.

Helt värdelös skoldag idag, var där i 2h för att gå fram och tillbaka i klassrummet för om man svarar "ja" eller "nej" på någon fråga. Extremt jävla onödigt.

Hoppade av i valbo och mötte upp Simon direkt efter vi slutat. Fick med mig lite underkläder och en tröja. Välbehövligt.

Tog sedan racercykeln till stallet och red Dickan i mörkret. Myspysigt.
Kom hem för ett tag sedan och har duschat, käkat osv.

Ska kika upp vad jag ska redovisa imorgon (hehe) sen sova, trött som ett as som sagt. Tjingeling.

Jag är fortfarande kär i honom, tröttnat lite på låten, men kan inte sluta kolla. Heh pinit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0