Vinterdeperission var de ja..

TRÖTT, ja jag tjatar fortfarande för de är den enda känslan jag känner just nu, fuck it.

Skoldagen gick fort med teori på fm och hopplektion på Tuffe på em. Var enkel övning idag eftersom han är rätt "lätthoppad", så rullar han på av sig själv så svårare än så var det icke.

Gick hem, drog dirrekt till Dickan och skrittade henne en stund i mörkret. Nu när de bara går att skritta överallt så kanske jag skulle promenera bredvid istället för att bara sitta och hänga med? Vore ju ganska smart om man vill ha lite motion, haha..

Har bara suttit å halvsovit sen jag kom hem iaf, ska ta å kika ett Grey's avsnitt sen ska jag sova.. Godnatt!

Mycket nice när bror kommer in med smoothie lite sådär random.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0