En massa kula gräjer.

Tjäna. Lamt här på blöggen, men så kan de vara. Har under de senaste tre dagarna fått mycket gjort så som:
 
Körkortsteorin klarade jag utan problem.
Övningskört.
Ridit Proom, idag och igår, hoppning stod bla på schemat, å vi tog 90cm utan problem, kommer sakna pärlan!
Umgåtts med Magda varje dag.
Ridit Fella idag, dressyrpass på banan för första gången, hon går ju av sig själv, inte min typ av häst alltså, haha lite tråkigt men jag planerar att kika efter tränare jag kan rida för så jag kan lära mig av henne ist!
Umgåtts med Simon.
Haft sista körlektionen på körskolan, gick klockrent.
Somnat i solen.
Varit in till Valbo en svängom.
Promenerat lite random, haha.
 
Ah, har hunnit med en massa. Säkert glömt nå men så kan de vara. Nu sitter jag här ängslig, nervös, orolig, förkyld, trött, hyper, rastlös och med mensverk. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, imorgon gäller det. Bära eller brista alltså, önska mig lycka till.. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0