Jag lever, men de är fredag den 13 så kanske inte längre till..

Hej på er!
 
Blir väldigt tomt här när jag aldrig är hemma, men uppdaterar väl er en snabbis eftersom folk fortfarande kikar in här.
 
Umgåtts med Magda och Julia heeela veckan. Som det ska vara. Dock har Julia smittat ned oss och så vi är sjuklingar alla tre, därför har jag inte ridit denna vecka. Börjar få lite abstinens..
 
Sitter just nu å laddar ner en maaaaassa låtar, måste ha lite nytt till bilen tänkte jag. Blåa pärlan. Som jag ständigt sitter i varje dag. Var iväg å hämta körkortet för några dar sen så nu känns det verkligen som att de är på riktigt! 
 
Helgen är inge vidare planerad, spontant är väl alltid the best. Nästa vecka däremot, är de en hel del på G! Roadtrip bla. Asgrymhet. Nä nu ska jag ge mig här. Puss!
Förklara bilden lite rå.. Död Ester när vi spela kort igår, Pigg Dakita från i fredags, Kaprifol i regnet, "Present" från Magdas föräldrar när jag tog körkortet gullgull, Min otroligt snitsiga nyckel å nyckelknippa som jag fått av Julia haha gulliii, Sen firade vi ju med Max direkt efter jag klarat körkortet. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0