Livet äger,

Hejsan! Har under de tre senaste dagarna spenderat de flesta timmarna i min kära bil, haha. 
 
I fredags satt jag, Magda, Julia, Linnéa i bilen heeela kvällen. Jag å Magda åkte runt i sammanlagt 8h, heeelt galet haha. 
 
Var på bio igår, Spiderman, med tre pojkar, såklart var de jag som körde, maha! Äger. Filmen var asgrym, sevärd! 
 
Varit in till Gävle 3 ggr på 3 dagar, haha älska. Samt Valbo, Årsunda och lite sånna place. Roadtrip på G nästa måndag, älska livet.
 
Snabb update. Nu ska jag iväg till Arvid och fixa högtalarna för de verkar vara något som glappar eller nå. Sen ica för lite gottigotta å sen vidare till Årsunda. Älskar min soffbil!!! Hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0