Some days i just wanna crush you and your fuckin car, with my car

Gårdagen spenderade jag hemma och i Årsunda med min ginger.
Chillade ute i princip hela dagen, var till stranden en sväng, men insåg att de var satans kallt där.
 
Idag har jag solat, bränt ena tutten, haha så fint så.
Gjort ren min fina bil, kaprifol, glänser som aldrig förr, både in och utsidan, jag är bra hurtig jag.
 
Dusch och käk på det, nu ska jag blåsa håret lite snabb för snart bär de iväg på bio.
Jag vet, fan va ovanligt, haha, bor på den där jävla bion, men vafan, de är mysigt där, idag blir de Batman, ojojoj som Simon väntat, får hoppas på att den når upp till förväntningarna annars blir de nog ingen trevlig bilresa hem.
Klart slut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0