This means war

Tjo.
Har haft en trevlig helg, allt från Batman till att ha ridit för första gången på 2-3 veckor!
Har mest varit ute i Årsunda med Simon alltså, men även åkt till Sandviken och umgåtts med Magda.
Sen till Högbo en sväng med Hanna, fick rida lite på Ossy också, jisses vad mycket man tappar på så lång tid.
Men härligt var de att vara uppe igen! 
Dock har jag lite dåligt med hästar att rida just nu, Fella har gjort illa sig så henne kan ja inte rida på ett tag, men ska ut å mysa lite ändå bara för att jag kan, samt att ja är lite hästvakt, haha..
 
Idag, har jag å Julia varit till Valbo och Gävle, fick med mig MYCKET grejer hem, SÅÅÅÅ SKÖÖÖNT.
Hittade jeans, då kan man inte bli annat än lycklig. 
Kom hem för nån timma sen å har fastnat framför Fälttävlan på tvn.
Ska nu sätta mig i finbilen och åka till systeryster, backspegeln har ju ramlat av, haha, så de måste fixas. 
Hörs!
 
Årsundahäng;
 
 
 
Min samling av band på ramlen börjar rasa ihop;
 
 
 
Högbo med Hanna;
 
 
 
Frulle i Årsunda;
 
 
 
Cashflow INNAN vi var i Gävle/Valbo, buhu;
 
 
 
Backspegeln gav upp livet;
 
 
 
Shoppiiiiiing;
 

Kommentarer
Postat av: ellenottnargård

fast... det är ingen backspegel, det är en sidospegel ;)

Svar: Men vilken bessewisser du var då!!
om mytyp.

2012-08-01 @ 23:42:27
URL: http://ellenottnargard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0