Väldigt förvirrande klago inlägg, men nu vet ni att jag lever iallafall

Jag lever, halvt.
Är helt död, sjukare än sjukast.
Ändå är jag aldrig still och är alltid uppe och gör något med någon.
Men idag, har jag bestämt mig för att stanna inne, ligga i soffan, å ruttna bort.
Har massa saker att göra denna vecka, precis som förra veckan, känns skönt men samtidigt otroligt jobbigt eftersom min kropp bara vill ligga å ta de lugnt.
JÄVLA förkylning.
Funtar också på varför folk slutat höra av sig, tycker de är skumt, men de kanske gör de när det passar sig, jag, orkar inte bry mig, orkar inte vara arg eller glad, tar de som de kommer och lyssnar gärna på en förklaring, men jag tänker inte ta tag i något, de får de göra om de fortfarande vill ha kontakt med mig, några stycken jag ej förstår mig på just nu, förvirrande. 
Sen mår jag lite smått dålig att jag inte ridit på cirkus 2 veckor.
Vad händer där liksom, jo, självklart, de är ju pga att jag ska ta de lugnt, så förkylningen försvinner, men de gör den inte, verkar inte vilja heller. 
 
Lite halvt less på livet och folk just nu alltså, så passar på att klaga lite här på den övergivna bloggen, för jag är för de mesta positiv annars, men kände för att klaga lite, så slipper alla andra höra på mig å mitt negativa skit. 
Ska sluta babbla, chilla i min sköna soffa, å bara ta de lugnt. 
Hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0