Där jag hänger min hatt,

Fan vad jag HATAR spindlar, i förrgår sov jag inte mycket. Ännu en till megaspindel kröp upp på väggen å ville mysa, dock är man ju proffsmördare nu så den levde inte länge.

 

Igår började jag med att åka till syster å klippa deras gräs, 100:- katching! Sen när jag kom hem igen städade jag å mamma HELA huset, å spraya de med insektsspray så nu får vi hålla tummarna för att jag inte får fler oväntade besök.

 

Efter det så åkte jag å red Storm, extremt stel i vänster sida, men fin på slutet!

 

Åkte sedan iväg till Årsunda och sov kvar, så var där till 12 idag och åkte sedan vidare direkt till körskolan å hade körlektion. Fickparkerade för första gången, fuckin åsöm bro.

 

Nu tar jag de lite lugnt för om en timme ska jag åka tillbaka till Lovéns för teori, hörs!


Otroligt risig idag, ursäkta 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0