Helgen som gått,

Okej, skrev hatinlägg om mina föräldrar nyss. Ursäkta för det men lära få ut min aggrisivitet någonstans.

 

Fredag; Red ju med Magda i Årsunda. HAHA hon ramlade av, klockrent. Hade förjäkla kul iallafall. Möttes sedan upp här hemma och kika fotboll, Julia inräknad såklart. Sverige spelade bra, men med otur och dålig taktik gick det ju inte hela vägen. Åkte till Årsunda och sov där för går inte att sova här hemma något mer.

 

Lördag; Upp 7, tog ut hästar som rymde exakt HELA tiden, tröttnade efter 1h och de fick stå som de ville. Åkte tillbaka å sov. Åkte till Valbo en sväng och blev sedan kvar i Årsunda. Åkte å tog in hästarna sen blev de bio. Prometheus, vidrig film men sjukt bra! Slockna i Årsunda efter det.

 

Idag; Upp 12, chillade till kl 3, åkte på barnkalas. Kom hem för ett tag sedan och har bara varit in och vänt för mina patetiska föräldrar inte fattar ett skit och bara skrattar åt de man säger. Så nu väntar jag på att Julia ska komma hit. Chilla framför våra datorer och "lana" (haha dör va töntigt ord) Sims osv. Jo vädret tyder ju på att de inte finns något bättre att göra. Så ska gå in å hämta spelen.. Aja hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0