Ita 1-1 Kro

Tjoho. Dagen har gått undan!

 

Red ett svettigt dressyrpass på banan med Promsi, hon blev sååååå fin i slutet, underbart hur mycket hon utvecklats sen vi var på banan första gången!

Direkt efter red jag Fella, ut på rundan som tar cirkus 40min. Alla gångarter, snart kan vi börja jobba lite på banan vi också, skulle lätt vilja träna med henne så att jag kan rätta till saker på mig själv, skulle vilja träna på Promsi också men då blir de mest fokus på hur hon ska gå osv. Vill träna!! Ge mä pengaarrr eller snälla föräldrarrrr.

 

Kom hem för en timma sen, har käkat, duscha å smaskat glass framför fotbollen. Tänkte plugga lite körkortsteori nu när jag ändå är för mig själv (eller, jag och de gömda spindlarna..) puss!



Trött och svettig Prroooommm efter dressyrpasset i finvädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0