Jag vill ut,

Tjennnaaaaa! Idag steg jag upp runt 11, väääl utsövd! Åkte iväg till Valbo en sväng och på lite andra ställen i Sandviken osv med Simon. Åkte och red Fella efter det, hon är ett krutpaket just nu! Speciellt för att alla jäkla knott osv irriterar henne så hon vill iiinte skritta. Haha, galopppiruetter var ju jätteroligt tyckte hon...

 

Sen har jag varit hemma en stund nu, käkat och gjort Fas C och KLARADE de äntligen, kommit på att jag har gjort om alla test 11ggr innan jag fått Godkänt, haha vill inte veta hur många timmar det är...

 

Men nu har jag fixat de iallafall och ska moppa iväg till Årsunda igen för att kika fotboll med min ginger, chillkväll alltså, mycket skönt. Hörs!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0