Jobbiga dagar, nu får ni en liten update..

Tisdag; Körlektion nr 3, gick åsöm. Hem fort som satan och duscha osv å sedan åkte jag med Hanna och Mackaaaan till Gävle för skolavslutning. Chillade på läkerolen innan vi drog till Waynes å fika. Sen blev de hemgång. Sen kom min saknade ginger och mös heeeela kväällen. Fick en liten present från Finland också, ska visa den sen när jag kommer hem, haha love!

 

Onsdag; Upp i tid. Åkte till Årsunda, red Fella i SPÖregnet, galen häst, haha skitkul. Skyndade hem och åkte sedan jag å Hanna med mormor till Gävle, å sedan vidare mot Älvkarleby med brudarna (grabbarna, haha...). Hela ligan samlade hos Paula. Grillade, rökte vattenpipa, chillade, lekte randomlekar som slutade i att alla kasta ägg på varandra, haha!

Drog därifrån runt 11, blev kvar i Gävle för missuppfattning om buss, var ute och frös i 2-3h till Simon kom å hämta oss runt 1-2, haha kaaaooos.

 

Idag; Upp tidigt, körlektion nr 4, gick åsöm. Gick till Norrsätra, åkte å handla med Simon, gjorde lunch å fikade efter. Åkte tillbaka till körlektion nr 5, haha tappade humöret. Åkte hem å sedan till Årsunda. Red Promsi, dressyrpass och hon var lite stel men blev finis! Åkte vidare till Simon, där jag sitter nu och ska plugga körkort. Nu vet ni lite om mina hektiska dagar. Hööööööööööööööööööööööööööörsss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0