PATETISKA FITTOR

SÅ JÄVLA ARG PÅ ALLT SOM HAR MED ORDET FAMILJ ATT GÖRA.

 

Har fan ingen jävla stans att bo, är så ÄCKLIGT trött på mina föräldrar så det är helt sinnessjukt. Sista jag vill är att bo i samma jävla äckliga fula hus som dem men eftersom jag kommer avlida av giftet från denna äckliga insektsspray så är jag väl så illa tvungen. Går inte att bo här ute utan att se minst en enorm jävla spindel varje dag och sen att de kryper in i mina kläder va nog de ÄCKLIGASTE jag någonsin kunde tänka mig. VÄGRAR BO I DENNA JÄVLA FITTSTUGA NÅGOT MER MED DESSA ÄCKLIGA DJUR JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG.

 

Är fan villig att göra allt för att skaffa ett jävla jobb, hoppa av skolan, flytta så jävla långt bort, kapa kontakten med dessa två idioter. De varken förstår eller vill förstå. Ser bara ner på en som om man vore en jävla fluga när man pratar med dem. Jävla äckliga idioter. OCH JA jag skiter fullständigt i att jag hänger ut de här. Men de fattar ju absolut inte ett jävla piss och bryr sig inte ens. Och att detta är löjligt skiter jag fullständigt i om alla tycker, flytta in i ett jävla hus och ha massa insekter krypandes i era jävla kläder om ni så gärna vill. DET ÄR VIDRIGT. Får inte plats i huset inne heller för då lär man bo i ett rum som är 1x1m, BRA RUM för en jävla 18åring. Får inte ens plats med alla mina grejer där inne. Jävla äckliga horiga familj. Dö i helvete. Nej juste, jag kan ju flytta härifrån med studiebidraget? Tänker inte ens säga hur jävla patetiskt liv ni har. Tror ni är så äckligt jävla bra, rika, fina och duktiga. INTE ENS I NÄRHETEN. Jävla äckel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0