Skedlåten

Jääääklar vad hektisk dag jag haft!
Upp 10, duscha, käka,
övningsköra till Valbo (kändes som att jag hade körkort for real, GAMMAL), fick ny mobil (en helt annan dessutom eftersom de inte hade min gamla i lager, STÖRT BRA!!), hittade lite kläder tills imorgon,
 åkte hem å hämta grill, klippte gräset, städa hela huset, tagit in madrasser osv, ätit, fortsatt städat.
Å NU KAN JAG TA DE LILLA LUGNA!
 
IMORGON SMÄLLER DE. 18 fuckin' år!! HUR jävla underbart. Längtar som mest efter körkortet. Men imorgon blir de upp tidigt och fortsätta fixa allt inför kvällen, ska bli så fuckin åsöm! Nä nu ska jag fortsätta plocka undan lite grejer och ta de lugnt en stund. SES NÄR JAG ÄR 18 BYEE!
Myshörnan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0