This is a shirt,

Gårdagen; Åkte till Årsunda som sagt. Mötte upp K och pratade en massa om hästen och runtomkring. Så bestämt att jag rider den när jag har tid och lust, känns jättebra. Kanske till och med klämmer in både Fella (nya hästen) och Promsi på samma dagar sen under sommarlovet, de står typ 100m ifrån varandra haha. Visar sig!

 

Kom hem och gjorde mat och väntade på Simon. Mös hela kvällen eftersom han åker till Finland och vi ses inte förrns onsdag-torsdag, kommer sakna han nå sjukt!

 

Idag; Han gick upp 4, jag kunde INTE somna om.. Eller jo efter jag kikat på tv en stund så somnade jag och sov kanske 2-3h till. Har inte lämnat sängen än och Maggot å Julls är påväg hit snart. Idag är en ligga-i-sängen-dag! Fett med mys. Hörshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0