För risig för att visas, istället får ni en liten Glenn, haha sööööt!!

Fick sällskap igår, men han stack i en jäkla fart imorse, haha, glad för din skull gubben!

 

Jag sov vidare, till 12, gick upp, käka frulle å gått tillbaka in hit igen. Slogs med en geting imorse också, kan alla insekter bara fatta att de är jag som bor här nu!? Död åt er.

 

Idag blir en stanna-inne-dag. Är så grymt trött. Skulle egentligen åka å rida Fella, men vädret är emot mig och sen ska jag upp till Årsunda tors-fre-lör. Så då rider jag henne då istället, sparar lite på bensinen då också..

 

Hm, får sällskap av Magda sen skulle jag tro, mysonsdag med massa chill. Enda dagen jag kan sitta still och ta det lugnt, SÅ HIMLA SKÖNT. Behöver denna dag. Later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0