Y sexy and U know it, put U hands up in the air

Har knappt tid att sitta vid bloggen längre, men den är väl inte så jävla intressant ändå.
 
Rider för fullt, nästa fredag lämnas Proom tillbaka, när jag ÄNTLIGEN hittat en häst att träna med som jag verkligen klicka med så lämnas hon tillbaka till ägaren, så jäääävla surt.. Men har Fella att rida på tills jag letat upp någon som kan ersätta Prooms plats. Buhu.
 
Umgåtts med Magda hela dagarna och klämt in Simon emellan också. Helt okej alltså! 
 
Övningskör för fullt nu, teorin nöter jag igenom varje dag och det verkar som att de sitter, vilket gör mig väldigt glad och LUGN, ingen stress alltså. 
 
Alltså flyter livet på rätt så bra. Mer än så behöver jag väl inte säga. Nu ska jag städa undan lite sen förra veckan sen ska jag umgås med Magda. Hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0