Att man kommer på sig själv vissla åt en moppe är inte ok..

Hejsvejs. GRS-dagen idag då. Teori på fm, MAX till lunch (gjorde dagen), och sedan dressyrlektion på Lamento för Molly på em. HELT slut, klarade inte av att avsluta ridpasset pga de jäkla träningsvärken jag har kvar sen helgen, haha..

 

Direkt när ja kom hem tog jag ut moppen för första gången detta år och åkte iväg till stallet. Red Dickan medans de var ljust och hon skötte sig hyffsat idag iallafall, då är jag nöjd!

 

Kom hem för ett tag sen och har bara hunnit laga mat, ska duscha nu sen packa lite grejer för imorgon. Sen ska jag sova!


PS: Kan varken ringa eller smsa med mobilen för den är sopslut på pengar, så om nån vill nå får ni ringa! Ska fixa pengar så fort som möjligt...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0