Jag vet inte vad jag säger,

Dålig uppdatering denna helg med, så de kan bli. Fredagen blev iallafall lugn här hemma med Simon.

 

Igår vakna vi runt 11, gick ut å gick en sväng sen åkte vi till Årsunda.

Skulle ju egentligen gått på bio men ingen av oss orka så jag åkte hem och sedan vidare till Gävle och träffa mina classmates, dock misslyckad kväll som fan, så mötte upp Julia å Magda och åkte med dom till Sandviken. Drog på "efterfest" och blev kvar där, inte sovit ett skit inatt. SÅ JÄVLA TRÖTTTTT...

 

Idag då.. Somna kanske halv 6 imorse, sov till 7-8? Vem vet.. Död. Åkte hem runt 10, hit å käka, så körde jag hem de två trötta mupparna och åkte vidare till stallet. Så med knapp 2h sömn har jag ridit 2 pollar, lunchat, mockat osv, var i stallet i 5h, ÅH TRÖTT. Kom hem nyss, har käka, ska duscha, ska sova, sen bio med Simon eftersom de inte blev av igår. Död. Hej.


Herregud vad jag älskar denna häst ibland, speciellt när humöret är på topp efter att ha sovit 2h. YEY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0