SÅ JÄVLA TRÖTT I KROPPEN

Har aldrig haft en sån smärtsam träningsvärk som jag har i benen just nu, kan knappt gå för att benen blir till spagetti och viker sig. Att vara på praktik 9h, å vara uppe och gå minst 5h + rida minst 2 hästar tar verkligen på benen. Jisses.

 

Dagen har kort sett ut såhär: Mockat, sopat, packat höpåsar, fikat, fixat Patrissio & Faxen - Red först Patrissio (uppvärmning på banan sen hoppa fram på hoppbanan åt Lena) och sen avslutade jag Faxen, gick med båda till lösdriften, lunchade hästar, käka lunch, gjorde iordning Theo & Anima (uppvärmning på banan för att Lena sen skulle ta över), gjorde iordning Zoega (?), gick till lösdriften med Theo, tog hand om Zoega efter å släppte ut henne, sopa. SLUTADE...


Sitter aldrig still på praktiken, har alltid något att göra, både skönt men jävligt jobbigt. Direkt när jag kom hem (halv 6) åkte jag till stallet å red Dickan, så jävla dryg och vägra lyssna. BLIR SÅ ARG. Kom hem halv 9, ätit å ska duscha nu. GODFUCKINNATT.

<- Kär i Theo, extremt fin häst både utsidan och insidan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0