Trappor må er brinna i helvete,

Godkväller. Bloggen har varit lite efterbliven denna helg, men har varit full rulle!

 

Lördags; Fest för Linnéa i Årsunda, hade hur kul som helst med världens bästa brudar! Kom hem till Simon runt 4 och sov kvar där.

 

Igår; HELT DÖD, sov sov sov och sooov mig igenom dagen. Var hem hit en sväng å duscha osv sen tillbaka till Årsunda och sov vidare, jisses. Har aldrig haft en sådan träningsvärk i benen förut, kan inte gååå..

 

Idag; Skola, FORTFARANDE DÖD, så gömde mig bakom glajjorna idag, för sliten för att visa sig alltså. Gled igenom skoldagen och hade hovvårdsprov, lättare än jag trodde då jag verkligen inte orkade plugga igår.. Så tror jag klarade det ändå, känns skönt!

 

Kom hem för en timma sen, trökiga bussar. Men har hunnit käka iallafall och ska plugga nu till Simon kommer.. Pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0