I'm mooooving ooooon,

Även fast de är en "vila-upp-sig-dag" så är det också en "må-dåligt-dag", vet inte riktigt varför men känns som allt är skit fast de inte är det? Väldigt konstigt, är väl för att jag inte rört mig överhuvudtaget sen jag kom hem... haha.

 

Har iallafall börja kika på 90210 nu, så är inne på 4 serien nu då, när jag skriver ut det verkar de som att jag inte har speciellt mycket att göra på dagarna.. Idag var en sån dag iallafall.

 

Om ja kommer hem tidigt imorgon så ska jag eventuellt förflytta mig ut till "bastu-stugan". Wohoooo äntligen freedom!! Dock inge tv, men vad har man tv till när man har dator? Aja, ska ta å duscha nu sen lägga mig i sängen. Later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0