Känslan att inte vara arton,

Årsunda i torsdags för att bli på bättre humör.

 

Praktik först igår, åkte hem, blev spontantripp till Gävle med Magda till Jossan där Tove också var. Skulle ta igen alla failade kvällar, men faila igen, så jävla bra!! Haha åh.. Simon kom å hämta oss igår och sen slockna vi här hemma.

 

Idag är en livet-suger-dag, eller en så kallad bakis-dag. Fått i mig mackor till frulle innan Simon stack, sen har jag bara legat i sängen å mått bäst. Är så hungrig så jag har ont i magen, men har noll ork till att göra mat å duscha. Livet äger nu.

 

Ikväll kommer Simon, blir lördagsmys framför massa filmer, samt kommer busungen hit så det blir ju ett litet plus i kanten. Beror ju på om man får sova eller inte. Hoppas ni mår bättre än mig å har en awsome lördag, för jag är död å kommer ha en halvt awsome lördag. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0