Can you imagine if clothes weren't invented?.. awkward.

Nä nu jävlar vill någon uppe i himlen mig något!!

 

Promsi skötte sig sådär, blev galoppintervaller istället för dom byggde på anläggningen, å fyfan vad stark och pigg hon blev. Inte kul. Men hon fick springa sig trött och sen jobbade jag henne hem, väldigt fin häst!

 

Men sen stämplade hon min kära högerfot, å de fick även min stövel lida av för dragkedjan gick sönder helt. Så nu är jag utan mobil och ridstövlar, haha åh.. Inte råd med att köpa nya, inte ens en av dom.. Så tänkte skippa dom 2h vi har i skolan imorgon och åka till Valbo istället. För att lämna in mobilen och kolla på chaps som kan ersätta stövlar ett tag framöver..

 

Men inga sura miner här inte!! Bara pappa som skriker "skaffa ett jobb" när jag gav TILLBAKA pengar till honom som jag inte behövde, jävla äckliga snålasurgubbsfitta. Skulle nästan tagit pengarna av honom.... Morr..

 

Ne nu ska jag invänta min ginger så ska vi mysa lite. Efter fredag syns vi inte på.. 4-5dagar, så det kommer bli ganska tomt! Buhu... Puss!



Kommentarer
Postat av: Ida

- Jag har en ny tävling på bloggen, hoppas du vill vara med! :D (det är busenkelt att delta!) http://adaras.se/2012/may/tavling-vinn-boken-tyghunden-snuff.html#comment

2012-05-29 @ 23:16:39
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0