#extremövertaggadmänniskaharintetidattsovalängre

Vet inte riktigt vad som hänt, men känner mig tusen gånger gladare och taggad på att ta tag i saker. Vet inte varför, men det känns så oootroooligt skönt. Har haft en depp-humörsvägnings- och bittertid, typ. Har fått väldigt svängande humör och när man själv reagerar på det är det väl ganska illa? MEN DEN ÄR ÖVER!!

 

Känner inte att skolan är speciellt jobbig, känner mig otroligt taggad att åka till stallet och skiter i om de går bra eller dåligt utan jag är skitnöjd ändå, känner mig mer positiv, känner att körkortet inte är så långt borta egentligen, känner att min födelsedag inte kommer vara så kaos som jag föreställt mig, känner att jag har världens bästa pojkvän även fast vi bråkar en hel del (mycket pga mitt extremt skumma humör tidigare), vet vart jag har mina vänner och jag stormtrivs med dom som jag har runt mig, åååååå sååå viiiidare!

 

Okej sånna här inlägg kommer inte upp ofta, undra varför? Kanske för jag varit så jävla bitterfitta kanske... Men nu börjar ljusare tider komma och jag är så jävla taggad på ALLT. Oh tiden gå fortareee dåååå!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0