Fuckin shit fuck,

Blev inge kvällsdopp igår, trött kväll. Men annars var ju dagen helt åsöm, och bara därför så började allt gå emot mig, haha förvånad? Nej.

 

Min telefon laddade ur från 90% till 0% på 2sek och sedan ville den inte starta eller vara kompis med laddaren, tog självmord helt enkelt. Så nu har jag syrrans gamla rosa nokia igen, haha 1år sedan sen jag hade den då min andra telefon dog.... Kul.

 

Sen idag hade vi inga lektioner så åkte till Gävle helt i onödan. Men vi tjejor gick å käka på Heartan och gick på stan en sväng innan jag å Hanna drog hemåt. Övningskörde hem från rese. Å sen har jag varit med mina päron och handlat eftersom jag måste ha med mig nå gott tills imorgon.

 

Så har dagen alltså sett ut. Om en halvtimme är de teorilektion på Lovéns i cirkus 2h som gäller å sen har jag inte mycket mer planerat denna dag. Åsöm! Puss.


Eftersom min mobil har dött blir de snålt med bilder framöver tyvärr. Thumbs down.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0